Dit weekend 130 sterren bezorgd - Reisverslag uit Genemuiden, Nederland van Kayamandi - WaarBenJij.nu Dit weekend 130 sterren bezorgd - Reisverslag uit Genemuiden, Nederland van Kayamandi - WaarBenJij.nu

Dit weekend 130 sterren bezorgd

Door: GJ

24 November 2014 | Nederland, Genemuiden

Dit weekend zijn er 130 sterren in Genemuiden bezorgd. Het gaat hard met de verkoop. We hebben 200 sterren gemaakt. Vonden dat wel een wat hoge ambitie maar uit alle positieve reacties blijkt dat we er nog veel meer zouden kunnen verkopen. Iemand zei: "Het is ook zo'n leuk kadootje wat je krijgt". Omdat meer sterren maken niet haalbaar is, worden de laatste 30 doosjes dus een waar collectes item ;-)
KERSTSTER voor KAYAMANDI is echt een succes ! Super blij mee.
Daarom hebben we besloten om, bij leven en welzijn, volgend jaar weer een kerstactie voor de stichting SOS KAYAMANDI te organiseren. Weer in de vorm van een ster omdat o.a. de ster de boodschapper is van de geboorte van Jezus. Dus voor degene die dit jaar naast zo'n leuke ster grijpt. En voor degene die ons volgend jaar weer willen steunen gaan we volgend jaar weer de leuke doosjes maken met daarin de ster die gemaakt kan worden met vijf takken. En ... een nieuw item. Ook in de vorm van een ster. Minstens net zo leuk!
Van de Kerststerren voor KAYAMANDI die geleverd zijn hebben we een paar mooie foto's gekregen. Een heel mooi sfeerplaatje en twee waar men creatief met de ster aan de slag is gegaan. Erg leuk om te zien dat men het initiatief echt steunt ! Super, iedereen heel veel dank !