Vandaag gaan we richting het Addo Parc. - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Kayamandi - WaarBenJij.nu Vandaag gaan we richting het Addo Parc. - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Kayamandi - WaarBenJij.nu

Vandaag gaan we richting het Addo Parc.

Door: gj

03 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Addo

Vandaag rijden we een 300 km naar het Addo Parc. Onderweg is vanalles te beleven. Eerst gaan we naar de Bloukrans bridge. De hoogste brug waar je van kunt bungee jumpen. 260 meter vrije val. Voor de waaghalzen dus.brrr als je er naar kijkt wordt je al misselijk, wat een hoogte. Op de parkeerplaats verkopen localen hun waar. Hier hebben de mannen hun grootste schik. Er valt hier te handelen. Niet aan verkeerden besteed. Er worden wat souvenirs gekocht. En daarna gaan we opweg naar de Suspension brindge in het Tsitsikamma Parc. Dit zijn hangbruggen over een kloof die uitkomt in de indische oceaan. Het is een hele tocht over vlonderplanken en trappen maar zeer de moeite waard. Hij wiebelde wel maar verstand op nul en lopen. Aan het eind genoten van het uitzicht en na een versnapering nog een kleine 200km gereden naar het huisje in het Addo elephant parc.