Een illuster gezelschap - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Kayamandi - WaarBenJij.nu Een illuster gezelschap - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Kayamandi - WaarBenJij.nu

Een illuster gezelschap

Door: gj

03 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Addo

Op reis met Henk, Bennie D. En manlief. Een plezierig stel. Ieder heeft zo zijn eigen taak. Bennie D. De driver. Super fijn dat hij mee is. Met al die jaren internationaal transport ervaring loodst hij ons super door Zuid Afrika. En met al die jaren ervaring en groot gevoel voor humor is het kostelijk genieten van al zijn verhalen. Menigmaal schudden de buikjes. De oneliners zijn inmiddels ontelbaar. Bennie v D is de kassieman en van de koek en zopie. Onze Henk ( fam. V. Olst hij is nu ook een beetje van ons hoor) deelt zij kennis over de wereld problematiek en historie. De eerste dagen met gebit maar nu hij onderons is zit dat ergens opgeboren onderin zijn koffer. We discussiëren er wat op los. Vegetarier als hij is heeft hij al heel wat aan moeten horen. Ook de politiek komt aan de beurt. Henk weet veel, heel veel. En heeft overal zijn eigen menig over. En die laat hij niet los. Dankzij hem zijn we nu hier en zien wij een prachtig land. Het vrouwelijk geslacht delft ruimschoots het onderspit maar wordt oogluikend gedoogd omdat ze tot nu toe feiloos navigeert.