Morgen nog weer naar Kayamandi en een rondritje - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Kayamandi - WaarBenJij.nu Morgen nog weer naar Kayamandi en een rondritje - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Kayamandi - WaarBenJij.nu

Morgen nog weer naar Kayamandi en een rondritje

Door: gj

08 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Morgen moeten we om 10 jur weer in Stellenbosch zij . Dan gaan we in Kayamandi de lagere school bekijken waar de boterhammen met pindakaas worden gemaakt en uitgedeeld. Daarna terug naar Kaapstad voor een rondritje in de hop-on-hop-off-bus. Morgen is er denk ik geen verslag dat wordt Dv zaterdagavond geschreven bjj veilige thuiskomst. Er zij nog weer wat foto's geplaatst bjj het reisverslag : uitzichten en vergezichten.

• 08 Januari 2015 - 22:43

Jacob En Wilma:

Lieve familie henk en Bennie, wat genieten wij van de mooie foto's en verslagen,
    maar het eind is in zicht. Geniet morgen nog van een mooie dag, en de warmte. En dan zal henk toch zijn jasje weer aan moeten, want tis hier echt niet zo warm als in zuid Afrika. Wij wensen jullie alvast een behouden veilige terugreis toe.

• 09 Januari 2015 - 00:50

Wout Van Olst.:

Ja Henk, je kan beter naar Wilma luisteren dan naar Ada en geniet nog van de laatste dag in Zuid Afrika.
    Allen een fijne reis terug.

• 09 Januari 2015 - 13:57

Jannie:

Rosan en Stefan staan al op de uitkijk, hoera, hoera, papa en mama komen weer thuis!
    Terug naar de 'kleine' koters en jullie eigen - home sweet home - aan de Scheg.

De drie trouwe kameraden van Henk beginnen ook wat zenuwachtig te worden, de baas
    komt eraan! Morgenavond loopt Henk samen met z’n viervoeters weer als vanouds z'n
    vertrouwde ronde over het Heetveld, de muts stevig over de oren, het is koud hier.

Wel met in z'n hoofd nu de beelden uit en van Kayamandi, de kindertjes, het mooie
    Zuid Afrika, veel om nog eens over na en aan terug te denken.

En wat huize Doldersum betreft, dat kunnen we beter aan Jetske zelf
    vragen of de vlag morgen ook uithangt? Zou wel leuk zijn!

We hebben genoten van alle verhalen, we zullen het missen volgende week.

Terug naar Genemuiden en Klooster, oost – west – thuis toch het best!

TOT ZIENS MOOI SUID-AFRIKA!

Wie weet tot over een jaartje of tien?

Voorlopig zullen het wel dromen blijven, jullie trip naar Zuid Afrika zit er op!
    Een reis om nooit te vergeten, bijzonder, indrukwekkend, gezellig en een voorrecht
    om dit te mogen beleven.

Goede, veilige terugreis gewenst XXX

• 09 Januari 2015 - 23:12