Weer een week thuis - Reisverslag uit Genemuiden, Nederland van Kayamandi - WaarBenJij.nu Weer een week thuis - Reisverslag uit Genemuiden, Nederland van Kayamandi - WaarBenJij.nu

Weer een week thuis

Door: gj

17 Januari 2015 | Nederland, Genemuiden

We zijn inmiddels weer een week thuis. Zo langzamerhand beginnen alle indrukken te landen. We hebben veel gezien en gehoord. De projecten die SOS Kayamandi steunt bezocht. In gesprek geweest met de lokale bevolking blank en zwart, rijk en arm. De natuur van het land gezien met zijn vele verschillende landschappen. Een paar dagen in een wildpark doorgebracht. Beroemde toeristische trekpleisters gezien. Genoten van de zon. Het is op heel veel vlakken een bijzonder mooi land met een opgewekte en vriendelijke bevolking. Wat een prachtige reis. Geweldig gelachen. Kortom bijzonder leuke en gezellige dagen gehad met mijn medereizigers of zij zich nu Nederlander, Europeaan, wereldburger of hamburger noemen.
;-)

• 22 Januari 2015 - 14:00

Jannie:

Wat een prachtig spandoek! Je kunt wel zien dat Stefan en Rosan hier héél
    erg hard hun best op hebben gedaan, hij is echt heel gaaf.
    Ze kunnen zo een spandoek service beginnen.

Er is goed over nagedacht, Hollandse tulpen - Zuid-Afrikaanse zonneschijn,
    de vlaggen van beide landen, wat een mooie thuiskomer.

Een echt collectors item, ofwel zéker bewaren, leuke herinnering aan een onvergetelijke reis.