Iedereen bedanken - Reisverslag uit Genemuiden, Nederland van Kayamandi - WaarBenJij.nu Iedereen bedanken - Reisverslag uit Genemuiden, Nederland van Kayamandi - WaarBenJij.nu

Iedereen bedanken

Door: gj

17 Januari 2015 | Nederland, Genemuiden

Er is al lang over deze de reis gesproken. Henk die wel graag een kijkje wilde nemen in Kayamandi om met eigen ogen te kunnen zien wat ze doen. Henk die vroeg of Bennie en ik dan niet met hem mee wilden. Maar hoe moest dat dan met de kinderen? Zus Teresa en schoonzus Wilma boden gelijk zelf aan dat ze een week mochten komen logeren. Zonder hen zou het niet mogelijk zijn om te gaan. Begin 2014 vertelde Bea dat ze eind 2014 weer zouden gaan. Als we gelijk met hen gingen zou zij ons alles persoonlijk kunnen laten zien. Dus het werd eind december 2014. Er konden plannen gemaakt worden en gespaard ! Bennie Doldersum vroeg of hij ook mee mocht. Daar hoefden we niet lang over na te denken. Een vrolijk mens die bovendien graag chauffeurt was meer dan welkom. Kerststerren actie opgezet. Met behulp van jan en Anneke van Dijk (Vivaldi/Kringloop) en Sigrid Visscherman. Uitgevoerd met hulp van vrienden en familie. Een mooie opbrengst van € 1.200,= kunnen overmaken op SOS KAYAMANDI. Twee weken ons verlanglijstje af mogen vinken van wat we graag wilden zien. Prachtig gehad.
Dank aan allen die ons hiermee hebben geholpen. m.n. Teresa en Wilma.
Dankbaar dat we weer veilig thuis mochten keren.

• 17 Januari 2015 - 21:08

Bertran Krul:

Jullie zijn weer een hele mooie ervaring rijker!

Gr Bertran Krul

• 22 Januari 2015 - 23:07

Wout Van Olst:

We hebben mee kunnen genieten van jullie reis en jullie belevenissen.
    Jullie hebben een mooie reis gehad maar het mooiste van weggaan is toch het thuiskomen.
    Weer veilig thuis en de herinneringen en foto's om nog eens terug te kijken.