We gaan as vrijdag nog n keer terug naar Kayamandi - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Kayamandi - WaarBenJij.nu We gaan as vrijdag nog n keer terug naar Kayamandi - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Kayamandi - WaarBenJij.nu

We gaan as vrijdag nog n keer terug naar Kayamandi

Door: gj

03 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Addo

Omdat Bea de voorzitster van SOS KAYAMANDI een dag later in Stellenbosch aankwam hebben wij nog geen bezoek kunnen brengen aan de lagere school van Kayamandi. Ze vond dat ze hierin tekort was geschoten. Henk heeft nu niet alles kunnen zien. Ze vind dat erg vervelend en heeft voor ons geregeld dat we die vrijdagochtend alsnog kunnen bezichtigen. De kinderen hebben dan nog geen school maar dan kunnen we wel een indruk krijgen van hoe eea gaat bij de broodmaaltijd. Wij zijn hier erg blij mee.

• 03 Januari 2015 - 19:38

Klaas Van Olst:

Mooi om deze verslagen te lezen. Jullie vermaken je prima. Een goede reis verder gewenst en we horen vast nog die mooie verhalen en belevenissen.

• 03 Januari 2015 - 20:55

Joh. Van Olst:

GJ,

Je moet niet alles geloven van mijn grote broer hoor!!
    Hij denkt dat hij alles weet, maar zo zijn er wel meer.
    Mist hij zijn honden al?
    Maak er nog een leuke week van.

gr,

Johannes en Nellie
    Rieneke, Lammert, Trude

• 04 Januari 2015 - 17:19

Bertran Krul:

Door het lezen van jullie verhalen beleef ik mijn reis ook nog een keer.

En inmiddels de BIG 5 al gespot ?

Fijne (alweer de) laatste vakantie week.

Gr Bertran

• 05 Januari 2015 - 14:13

Tbeens:

Wat vliegt de tijd de laatste week al weer geniet er nog lekker van we kennen veel van de verhalen gr tiem en martha

• 06 Januari 2015 - 12:29

Jannie:

Aahh, dat is mooi, hier had ik stilletjes al op gehoopt, dat jullie tóch nog terug zouden gaan naar Kayamandi.
    Een mooiere afsluiting van deze bijzondere reis kun je volgens mij niet maken.

Goed geregeld Bea!